apache + ssl semctl(IPC_SET): Invalid argument

tief na hit.sk tief na hit.sk
Úterý Únor 20 14:16:03 CET 2001

Zdravim.

Podarilo sa mi nakompilovat apache-ho 1.3.17
s mod_ssl a php4 ( bez podpory IPC, nakolko s IPC sa
ni nespusti, vygeneruje core, vid otazka rano )
Noramalne mi www ide, ale ked dam apachectl startssl
napise semctl(IPC_SET): Invalid argument do error_log,
pricom v ssl_engine_log nie je ziadna chyba
( mam vytvoreny testovaci sertifikat ), a samozrejme
www server nespusti. Som s toho IPC uz zufaly, neviete
niekto co s tym ? IPC mam samozrejme v jadre zakompilovane,
pouziva mi ho postgreSQL a bez problemov.

dik

----
Matus 'TiEF' Martinak
e-mail : tief na hit.sk