tezce ot: system php-nuke - je neco lepsiho?

Daniel F. Hrouzek dhrouzek na stratosfera.cz
Úterý Únor 20 15:33:50 CET 2001

	zdravim!

	zajima me, jestli existuje nejaky projekt, poskytujici zhruba ty same
sluzby, jako php-nuke (http://phpnuke.org), ale snadneji rozsiritelny a
prizpusobitelny (co se tyce kodu, ne vnejsiho vzhledu :-))). podminkou je,
aby pouzival pouze php a mysql (takze napr. midgard nepada v uvahu... :-((()
predstavuji si neco na zpusob root.cz nebo reboot.cz (mam na mysli strukturu
webu - rubriky, v nix clanky, autori, sem tam obrazek..., anketa, mozna i
diskuse pod clankem), tzn. aby system umoznoval zadavat prispevky autorum
pres webove rozhrani, nejaky admin s vyssimi pravy by to udrzoval, pridaval
autory, provadel korektury... php-nuke je jako s kanonem na vrabce.
nepotrebuju skiny, uzivatelska konta, web links a download sekci, jsem
skromny :-)) (jako lenin :-DDD) neco malo jsem zkousel napsat sam, ale
vznika mi z toho tak rozsahly projekt, az se mi to nelibi :-))

	predem diky za cokoliv

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line

email::  hrouzek na stratosfera.cz        icq::  77845458 (d_f_h)
xchat::  d.f.h (www.xko.cz)            www::  www.taverna.cz

     [ www.stratosfera.cz ]        [ www.freemejl.cz ]