Alsa (delsi)

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Únor 20 15:42:12 CET 2001

On Tue, Feb 20, 2001 at 12:11:12PM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Soukromy nazor, ALSA jako projekt je mozna dobry, ale do dnes jsem
> nepochopil jeho ucel (resp. konfiguraci) a mohutnost (zkousel jsem pred

Ucelem je  imho udelat neco cistciho, nez ty prasecinky typu OSS.
Osobne se me ALSA konfigurovala dalekolip, nez OSS.

> cca 1 rokem v souvislosti s EMU10k, kdyz jsem chtel neco jineho nez
> original od Creative)... proste uz vidim, jak prumerny uzivatel
> instaluje a pouziva ALSA drivery, ktere prekopou spoustu veci, zavedou
> nove /dev/* a nic na to neni pripravene (vcetne
> /etc/security/console.perm) apod. Ale kdo chce kam, pomozme mu tam...

console.perm je prasarna. Jsem silel asi tyden, nez jsem zjistil, kdoze
me to furt meni prava na /dev/pcm...

BTW, vite, jaxe chovaji slavne console.perm (nebo jakeho certa  je ten
pamovsky modul), kdyzse prihlasi uzivatel A na tty0 a uzivatel B na tty1
a pak chce uzivatel A neco delat? (montovat disk, prehravat hudbu, etc..)

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Ako rozoznate skuseneho hackera od zaciatocnika?
Zaciatocnmk si mysli, ze kilobyte ma 1000 byte-ov a skuseny si mysli, ze
kilometer ma 1024 metrov.