SNMP MIB tabulky pro webserver

Honza Petrous hop na unibase.cz
Úterý Únor 20 16:15:20 CET 2001

Mirne OT, ale  googlac nic nenasel, takze to zkousim tudy.

Pracuji na SNMP agentovi pro muj oblibenu web server Roxen.
V podstate jiz mam fungujici kostru, ktera cile komunikuje
pres SNMP. Ted bych ale potreboval ho nakrmit tabulkama.

Krome standardnich, ktere jsou popisovany v RFC bych rad definoval
i nejake 'svoje' (tj. enterprise). Abych nemusel objevovat davno
objevene, tak bych rad nahledl do takovychto proprietarnich
MIB tabulek nejakeho vyrobce. Idealni se mi jevi Netscape/iPlanet.

Bohuzel na webu je dostupna pouze dokumentace a kvuli par textovym
souborum se mi nechce provadet instalaci serveru.

Takze, mate-li nekdo pristup k NS/iPlanet web serveru, byl bych
velice potesen, kdyby jste mi "venovali" soubory z adresare

 <server_root>/plugins/snmp

Diky.

/Honza