pomalost LINUXU

Libor Nenadál xnenadal na fi.muni.cz
Úterý Únor 20 17:37:13 CET 2001

<Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de> wrote in message
news:3A9289AF.11445.10EDA92 na localhost...
> O videu nevim nic, ale pochybuji, ze primo v instalaci napr. 95 nebo
> NT mate nainstalovanej soft pro praci s videem. Ja si to rozhodne
> nemyslim. A mam pocit, ze se na to pouziva specialni soft, kterej
> neco stoji (alespon neco takoveho pouziva jeden znamej a
> rozhodne to neni zadarmo - pokud nejste zrovna priznivec warezu).
no myslim si, ze by i priznivci linuxu meli byt sebekriticti (ja se mezi ne
pocitam) a rict na rovinu, ze multimedia (video) nejsou silnou strankou
linuxu. posledni dobou se to trochu hnulo, ale spis jde jen o prehravani
dostupnych formatu a to jeste musite mit XFree4, kterou rozjedete jen na par
kartach. O _rozumnem_ editacnim programu pod linux jsem jeste neslysel. a
neni to ani vec warezu (Flask, VirtualDub a dalsi...)
--
libor

p.s.: kdo by chtel vic detailu, zde jsou moje problemy:
 - jak se prehrava MPEG-2 stream? (korektni aspect ratio)
 - DivX ve full screen na Savage3D
 - konvertory mezi formaty....