pomalost LINUXU

moje moje na molly.vabo.cz
Úterý Únor 20 18:12:26 CET 2001

On Tue, 20 Feb 2001, Libor Nenadál wrote:

> kdo by chtel vic detailu, zde jsou moje problemy:
>  - jak se prehrava MPEG-2 stream? (korektni aspect ratio)

zkuste xmovie. Ja jsem nemel problem.

>  - DivX ve full screen na Savage3D

Zkousel jste http://divx.euro.ru ? na celeron366 + 2MiB ATI to jde
takze by to mohlo jit i u vas. Mimochodem prehraje i neukoncene avi, se
kterym se odmitaly bavit prehravadla ve windows.

>  - konvertory mezi formaty....

konvertory to je trochu problem, ale mpg2divx existuje, stejne jako
avi2divx a na ostatni formaty se taky obcas da neco najit.
zkuste Main Actor par jich umi. Jediny opravdovy problem jsem mel, kdyz
jsem se snazil prekonvertovat divx do cehokoliv, ale vsechno ostatni se
dalo.

--
Tomas Konir
Student