software RAID

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Únor 20 18:49:03 CET 2001

On 19 Feb 2001 11:23:25 +0100, Blasko Marek wrote:

:>     kdyz uz jsem omezen na 2 IDE disky, ma smysl dat kazdy zvlast na
:> radic nebo muzou byt na jedne ksande jako master a slave?

: podla mna to zmysel ma mat ich kazdi na inej ksande. je to rychlejsie.

Zalezi na radici - u niektorych vedia oba kanaly pracovat sucasne,
u niektorych nie. Aspon tak mi to bolo kedysi povedane - ktore
chipsety kam patria zial netusim.

: a hlavne na jednej ksande sa ide tak richlo jak rychlo moze ist
: najpomalsi.

To ano.

Zdravi
--