pomalost LINUXU

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Úterý Únor 20 23:21:58 CET 2001

Ja nevim, ale podle me se tyto dve moznosti nevylucuji. Ja na svem pocitaci
uspesne pouzivam jak Windows 2000, tak RedHat Linux 7.0. Kazdy ze systemu ma
svoje vyhody, ale verte mi, ze kdyz prijdu z prace, kde jsem cely den
zapasil s Linuxovym serverem, tak si s chuti pustim Windows, na ty
nepotrebuju mozek, staci jen klikaci reflex :-)
pozn.  Na mem pocitaci (K6-2/450,128MB RAM) bezi StarOffice solidne.

pozn2. Faktem je, ze kdyz jednou Linux nakonfiguruju, tak funguje a nejsou s
nim problemy. Rozhodne ho nemusim preinstalovavat 6x do roka. Take se mi
neotviraji okna typu : System Windows provedl neplatnou operaci
Zavrit/Ignorovat :-)

Pavel Rauš