pomalost LINUXU

Klokan klokan na klokan.sk
Středa Únor 21 03:20:53 CET 2001

Faktom je, ze s prehravanim videa konkretne vo formate DivX mam lepsie
skusenosti pod windows.

Pri zostave P-II/350 320M RAM mi na windows prehravanie DivXu nerobilo ziadne
problemy (WMP7) zatial co pod linuxom (avifile-0.53.5) mavam drop 20-40% a
casto sa prislusne video vobec neda pozerat. AVI-XMMS plugin bol prakticky
nepouzitelny.

pri prehravani zvukovych suborov (format mp3 napr.) a sucasnej vysokej
diskovej aktivite (rozbalovanie tar archivu, download z lokalnej siete)
prichadza k znacnemu "sekaniu" zvuku. Mozno to pripisat na vrub ISA zvukovej
karte, ale bezohladu na to, pod windows sa podobne problemy nevyskytuju.

Filip Uram

--
klokan na klokan.sk

WWW: http://www.klokan.sk
IRCNET: #slovensko #slovakia
ICQ: 28388895

"Unix is user-friendly -- it's just selective about its friends..."