pomalost LINUXU

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Únor 21 08:33:25 CET 2001

Jan Emmer schrieb in Nachricht <01022015325800.09232 na comp8.amm.cz>...

>Jenze co jsem cetl v Chipu o hruzach pri instalaci Win2000,
>tak mi teda jako system pro BFU pripada spis RedHat

No, skusenosti redaktorov Chipu by som rozhodne nebral ako etalon.

Ja som rozhodne viac nadaval pri instalacii RH (oni snad nie su schopni
urobit instalator, ktory nespadne na comkolvek netrivialnom, co zvlast
potesi po pol hodine vyberu balikov), ako pri W2K a kazda instalacia
W2K, o ktorej vo svojom okoli viem, bola podobne bezproblemova.

Mimochodom, tento thread ma vacsinu znakov trollingu :-)

Zdravi
--
                                                      Stano