Dotaz na X Windows

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Středa Únor 21 11:00:11 CET 2001

Admin sach na porkert.cz on st 21. únor 2001 09:52 wrote:

> Mam problem. Potreboval bych doinstalovat graficke prostredi  (KDE, GNOME)
> do Linuxu RedHat 6.2 CZ Instalacni CD mam. Prosim Vas poradite  me ktere
> rpm soubory mam nainstalovat. Cely system preinstalovat nemohu jelikoz
> jsem zacatecnik v teto oblasti a na tomto serveru je jiz spousta nastaveni
> jako treba VPN (Virtualni privatni sit). Potreboval bych vedet treba jenom
> www stranku kde najdu ktere soubory doinstalovat. Hledal jsem na internetu
> ale nic. Diky predem za radu.

 Pro KDE je to dost obsahle napsano tady :
http://www.kde.org/documentation/faq/install.html

 V podstate je potreba qt, kdesupport, kdelibs, kdebase ( v tomhle poradi )
a pak kdenetwork, kdegames, ... dle libovule. Mozna jeste ty nektere rpm
budou mit nejake dalsi zavislosti, libjpeg, atd.

 Jinak mam dojem ze jeste pomuze do souboru /etc/sysconfig/desktop napsat
'KDE'.

> Jakub Sach
> Spravce site
> ICQ: 69955803