pomalost LINUXU

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Únor 21 11:29:48 CET 2001

Petr Horacek schrieb in Nachricht <001201c09bda$c2539fd0$0801a8c0 na test1>...

>Je bezproblemova z toho duvodu, ze krome zadani hesla administratora na ni
>nemate sanci cokoliv zmenit a casto pokud nezasahnete do 15 sekund, jede
dal
>bez vas (zkusenosti z En i Cz verze).

Aaa, pozicia diablovho advokata ma celkom bavi :-)

Pokial nebudem ratat vyber konkretnych balikov do instalacie (pretoze
vo Win si tie "baliky" musim tak ci tak instalovat potom), _co_ mozem
zmenit na instalacii povedzme RH Linuxu? Jazyk? Ano, ale vo Win
proste instalujem danu jazykovu mutaciu a vysledok je daleko
lepsi, ako ten RH. Klavesnicu? Vo Win mam vsetky potrebne.
Rozdelenie disku? To ide aj vo Win. Nastavenie siete? To si vypytaju
aj Win. Nastavenie grafiky? To vo Win nemusim robit, najdu si to
same (v najhorsom 640 x 480, ale system je funkcny a to sa da
riesit neskor). Moduly pre podporu exotickejsich zariadeni? Autodetekcii
vo Win sa neda prilis co vytknut. Takze co vlastne chcete menit pri
instalacii zakladneho systemu?

Ak chceme Linux priblizit BFU, obavam sa, ze sa "jednoklikovej"
instalacii vyhnut neda. Dokonca si myslim, ze napr. prekomplikovanie
Anacondy vyberom balikov je chyba. Clovek potrebuje nainstalovat
holy system, do ktoreho sa da prihlasit a zvysok konfiguracie
urobit v nom.

Zdravi
--
                                                    Stano