pomalost LINUXU

Martin Smetak linux_minca na no9.cz
Středa Únor 21 12:12:45 CET 2001

Panove, osobne si myslim, ze porovnavat win a linux je dost slozite. Kazdy
z techto systemu je IMHO dost odlisny a kazdy disponuje "funkcemi" ktere
ten druhy nema. "Funkci" tu myslim i komfort ovladani pod kterym si kazdy
predstavuje neco jineho. I ja si myslim, ze se zatim da Linux jako desktop
da pouzit pouze omezene, ale fandim mu a verim, ze do par let naprosto
zmenim
svoje tvrzeni. Linux roste z meho pohledu neskutecne rychle.
Na druhou stranu si ale neumim predstavit realizaci vetsiny
uloh Linuxu na win a pochybuji, ze do par let zmenim svoje tvrzeni....

Neberte to jako podnet k dalsimu bombardovani, je to jen muj
hodne rychle nacmarany pohled na situaci.

Minca

P.S. Pokud nechcete pouzivat zarizeni pod win, tak si pri autodetekci
proklikate
pruvodce, nedate mu ovladace a win si zarizeni zapamatuje, nepouziva je,ale
take
nedetekuje.

nechce