pomalost LINUXU

Jandásek Jiří jiri.jandasek na missiva.cz
Středa Únor 21 13:02:39 CET 2001

hm, zatim jsem vzdycky nasel po konfiguraci syslog daemona vse v adresari
/var/log :-))). ani v event logu v ntckach toho neni tolik, viz hlaska od ms
exchange (klasika chyba 115122450455269 nebo neco takoveho)
martin d. od kolegy

yhodnejsi na pouziti jake potrebuji.
>hlavni rozdil linuxu a woken je ten (muj nazor overeny praxi)
je ze wokna
>vam nikdy nereknou co se deje (hlaska typu nastala chyba
xzyzdscrgxs a okno
>bude zavreno je k nicemu i beznemu uzivateli, protoze co pak ma
rici
>spravci).

A kdyz mu jadro hodi Oops, Unable to handle kernel...
tak to beznemu uzivateli je k cemu? Co rekne spravci?

>kdo umi cist (hlavne anglicky) a ma dost casu, tak nemuze mit s
linuxem