SuSE nevi, kdy umisti StarOffice 5.2 CZ na sve webovske stranky

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Středa Únor 21 14:55:39 CET 2001

>Od:      Martin Kamín Shaka <kamin na atlas.cz> 21.02.2001 14:14:54>
>
>Mate nekdo prosim stazeny StarOffice CZ 5.2 u sebe a muzete je nekam na
>Internet vystavit?
>
>SuSE mi oznamila, ze nevi, kdy bude StarOffice CZ 5.2 opet na jejich
>webu.
>grrrrrr

Obdrzel jsem neoficialni zpravu od SUN CR (nikdy mne nevideli, nikdy jsme o
sobe neslyseli), ze se do veci vlozil Headquaters SUN a v prvni fazi se mu
nelibi nazev StarOffice CZ. Mozna tu lokalizaci bude chtit SUN koupit
celou, ale to nemam potvrzeno. Kazdopadne, az do dosazeni urciteho
stanoviska se zrejme budou obe strany (jak SUN, tak SuSE) tvarit neurcite a
nic konkretniho patrne nereknou, bezna praxe:-(

Michal Vymazal