mpeg player [was Re: pomalost LINUXU]

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Únor 21 15:41:53 CET 2001

On Wed, Feb 21, 2001 at 11:46:27AM -0800, ToL wrote:

> Taky ve fullscreenu? Mohl by ste mi napsat kterym sofikem a jake distribuci
> Linuxu? (Mne se to moc nedari.)

Zadej si do vyhledavace heslo mplayer. Pouziva to SDL knihovnu, pres fullscreen
to pochopitelne jede. Vcetne zvuku pochopitelne. Jo a jede to i v Xkach 3.5
takze neni pravda multimedia pouze pod XFree 4
Co se distribuce tyce nevim, stahni si to ve zdrojacich a preloz.

Best Regards,
Dave
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz