kompilace jadra 2.4

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Únor 21 18:19:09 CET 2001

Michal Krause napsal:

> To jsou dynamicky linkovane verze. Pro tyhle ucely budete potrebovat
> staticky linkovanou verzi, ktera je v balicku ncurses-devel.

ne. potrebuje mit nekde libncurses.so nebo libncurses.a. V tom prvnim
pripade to prelozi dynamicky linkovane, jinak staticky. A ano, bude to v
balicku libncurses5-dev
				Petr Cech
P.S. kdo by to proboha hledal v ncurses-devel? :))
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<_Anarchy_> telsa: rommable debian will be potato chips