Emacs, PSGML a syntax highlighting

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Únor 21 21:45:24 CET 2001

On Wed, 21 Feb 2001, Dracula007 wrote:

> Ahoj,
>    nedavno se tu vedla diskuse na tema DocBook, a dosel jsem k nazoru ze je
> to presne to co potrebuji. Zacal jsem se tim zabyvat, a je to skutecne to
> prave. Delam v xEmacsu + PSGML (na RH6.2), ale nedari se mi ho primet aby
> provadel zvyraznovani syntaxe. V menu jsem nikde nic nenasel, a kdyz jsem
> hledal na netu, nenasel jsem nic kloudneho (resp. silene machinace s konf.
> soubory), ale pritom jsem presvedcen ze to musi jit nejak jednoduseji. Ale
> jak???

Mam za to, ze psgml neumi syntax highlighting vubec. Krome toho si dejte
pozor na to, ze neobsahuje tabulky pro kodovani ISO-8859-2, coz muze
poskodit diakritiku (me se to stalo, ale spousta lidi to pouziva bez
problemu. Ostatne me se to stalo take jen jednou, nicmene nic to nemeni na
tom, ze pro ISO-8859-1 tam tabulka je a pro nas ne).

Ale jinak je to skvela vec. Prekladal jsem v tom QuickStart ke KDE a
naprosta spokojenost.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu,
ktery zemrel prirozenou smrti.