XFree 4.0.2 + nvidia?

Vaclav Slavik valive na seznam.cz
Středa Únor 21 21:06:36 CET 2001

Zdravim,

Jan Vitek wrote:
> zkousel jste nekdo zkompilovat neco s podporou OpenGl na teto kombinaci?

Ano -- vsechno uplne nadherne.

> mam XFree 4.0.2 a spravne nainstalovane drivery nvidie + vsechny symlinky,
> presto mi libSDL pri configure hlasi ze nemam podporu OpenGL...

Zkontrolujte, jestli mate hlavickove soubory z Mesy (v XF 4.0.2 je v
/usr/X11R6/include/GL), jestli je libGL.so nekde, kde ji linker najde
(/usr/lib, /usr/local/lib), pokud je jenom v /usr/X11R6/..., tak s tim
muzou byt problemy. Nevim jestli konkretne SDL, ale spousta OpenGL aplikaci
potrebuje taky knihovny GLU a GLUT, ktere v Mese/XF nejsou a je potreba si
je stahnout treba od SGI.

HTH,
Vasek