Tisk na SMB tiskarnu

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Čtvrtek Únor 22 07:55:07 CET 2001

No protoze jsem to potreboval vyresit, tak jsem si na to napsal takovy
skriptik v Perlu, jeste k nemu dodelam volajakou dokumentaci a pak ho
zverejnim. Takze pokud by mel nekdo zajem, necht se mi ozve.
Princip: mam tiskarnu, ktera nikam netiskne, pouze mi radi do fronty. Ja
pravidelne frontu prohlizim  a pokud tam neco najdu, posilam to do te smb
fronty, pokud smbclient vrati chybu, tak se nic nedeje a soubor ve fronte
zustava na pristi pokus.

Nevyhoda: neni to systemove reseni,uzivatelum se tvari tiskarna jako
pozastavena, byt tiskne normalne.
Vyhoda: jaksi to funguje.

S pozdravem

Petr Zapadlo