cdrecord na Linuxu?

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Čtvrtek Únor 22 08:39:01 CET 2001

>Od:      Martin Kamín Shaka <kamin na atlas.cz> 22.02.2001 00:56:21
>
>Pouzivate nekdo od Nemce Schillyho cdrecord na paleni CD pod Linuxem?
>Jak se vam dari palit vicesession CD?
>Pouzivam prikaz:
>
>/opt/schilly/bin/cdrecord -v -speed=4 dev=0,2,0 -multi -eject
>/temp/cdimage.raw
>
>na CD se neco pali, ale bohuzel se nevytvori dalsi session (pouze ta
>uplne prvni). Puvodni (prvni vypalena) session je pristupna, ale nova
>(prestoze je prokazatelne vypalena) neni po primontovani CD videt.
>
>Poradite, co s tim? Mailoval jsem Schillymu, ale neozval se
> [...]

Tohle jsme tu kdysi jiz resili, ale nevzpomenu si na SUBJ a urcite bude k
jinemu tematu:-)
Tedy: Neni ta vypalovacka nahodou ATAPI a nejedete pres SCSI emulator? Mam
doma podobny pripad a mila ATAPI Mitsumi proste nektere prikazy zrejme
ignoruje. Naposledy mi shodila cely stroj, protoze kernel se ji snazil
poslat neco jako SCSI BUS RESET, vypalovacka samozrejme v pohode
nereagovala a nepomohlo nic. Jen tlacitko reset. Tristni.
Pokud je to i Vas pripad, vrele doporucuji prejit na SCSI prepalovacku a
dat si k ni nejaky ten PCI Adaptec. Zdravi je prednejsi.
Evidentne to nedelaji vsechny ATAPI vypalovacky (nekomu to tu chodi s HP k
uplne spokojenosti), ale ta moje zrovna ano.

Michal Vymazal