Aplikace win&lin

Petr Kubicek kubicek na aspi.cz
Čtvrtek Únor 22 10:10:43 CET 2001

>  V tomto doporucuji wxWindows http://wxwindows.org , bezproblemova portace
>  Linux GTK i Motif, Win32, OS/2, Mac a dal39 ve vyvoji.

IMHO nejjednodussi a pro programatora asi i nejrychlejsi reseni je Tcl/Tk.
Nesmi vam, ale vadit ze jde o skripty a preci jen nejaka prace s portaci
tam je. Dalsi otazka je velikost projektu, nekdy se hodi cast udelat
slusne v C a jen uzivatelske rozhrani Tcl/Tk. Bacha je to spis akademicky
nazor, nikdy jsem v tom nic velkeho nedelal :-).

Petr Kubicek