(ne.o && ne2k-pci.o) !working

Petr Sebor petr na SCSSOFT.COM
Čtvrtek Únor 22 10:26:32 CET 2001

Ahoj,

> po par pokusech rucniho nastavovani irq ... etc.. jsem zkusil vyhodit
> modul ne.o ... a natahnout ne2k-pci.o
> -> zabralo to, akorat ted bohuzel nemuzu natahnout ne.o ktery hlasi
> stejne hlasky jako predesly ...

Mno, podobny setup jsem zazil na vlastni kuzi a pokud me moje chaba pamet neklame,
dokazal jsem i pres ne.o uchodit i ty PCI sitovky (mno dokazal - proste v tom driveru
ten support pro ne byl, takze dokazal detekovat ISA i PCI karty najednou).

Paklize jsem chtel pouzivat pro ISA sitovky jenom ne.o a pro PCI ne2k-pci.o,
bylo treba pri loadovani modulu (modules.conf) uvest pro ten ne.o parametr
'probe_pci=0'

Petr