LINUX na 386

Pavel Kraus kraus na CAA.CZ
Čtvrtek Únor 22 10:47:47 CET 2001

On 22 Feb 01, at 9:50, thus spake Petr Čech:

> pameti (mozna ne slack, ale ostatni bych rek ano). Debian 2.1 lze na 8MB
> nainstalovat bez problemu a pak upgrade. Nebo nainstalovat to na ted disk
>
> no, bez mysql by to melo zvladat, jinak asi trosku vic pameti. I kdyz si
> nejsem jistky, ze tohle je to spravne pro dynamicke stranky.

> viz. signatura (no flame :))
>
> [1] instalace misto 15minut 15hodin a tak
> 				Petr Cech

Provozuji debian 2.2 na 386, 500 MB HDD, 10 MB RAM. Apache+php chodi, MySQL
jsem vzdal, protoze ten stroj to neutahl. Dale tam bezi samba a DNS.
Instalace byla bez technickych problemu, ale trvalo to strasne dlouho. Zvlast
konfigurace jadra - typicky neco pres minutu na modul.

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz
      Sinister dexter est!