OT: KOMERCE: o datovych kabelech 2711 [was: Re: mygnokii]

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Únor 22 12:07:53 CET 2001

> Jinak k nokii 2110 se mi podarilo sehnat konektor, takze uz mam
> spolehlivy kabel. S trochou sikovnosti (napajeni z baterie telefonu
> misto napajeni ze serioveho portu) to jde napojit i na philips velo
> (kapesni pocitac).
>
> Mam na tom rozchozeny prijimani posty -- posta se kouskuje a posila po
> SMS-kach.
> 								Pavel

U firmy Jaroslav Buček hhtp://www.clavis.cz/bucek nebo
mailto:bucek na clavis.cz
jsou k mani systemove konektory k temto typum mobilu:

Alcatel, Alcatel DB, BOSCH, Ericsson, Motorola, Nokia, Panasonic, Sagem,
Samsung a Siemens v ruznych radach Pro typ Nokia 5110 je nabizena stavebnice
celeho interface v provedeni Mbus nebo Fbus. Podrobny navod na stavbu techto
interface (kabelu) byl uverejnen v nekterem z lonskych cisel Prakticke
elektroniky, konkretni cislo uz nevim. Sam jsem chtel pokusnicit se svym
Alcatelem OT easy DB, ale v dobe, kdy navod vysel, neslo pro nej nikde
sehnat datovy konektor. Typ FBus je totiz pouzitelny pro vestinu znacek,
lisi se jen koncovym konektorem. Nektere dalsi konektory jsou k dostani i u
fy. HADEX http://www.hadex.cz/

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz