APACHE 1.3.17 a mod_czech 3.1.0

Libor Pavlik libor.pavlik na etnetera.cz
Čtvrtek Únor 22 12:13:20 CET 2001

Karel Zak wrote:

>  Nejlepsi je *nic*, a pouzivat ve strankach:

>  a nutit uzivatele, aby pouzivali browsery, ktere nastavuji sve kodovani
> dle tohoto tagu (napr. mozilla) -- bohuzel to muze byt problem, kazdopadne
> nekonecne prizivovani a obchazeni tohoto problemu a standardu nikam nevede
> (IMHO).
>
>                         Karel

mod_czech 3.1.0, apache 1.3.12 - behalo to az na jediny problem -
prekodovavani textu vlozenych z formulare, ktery mel nastaven
enctype=multipart/form-data

tady v konferenci jsem ziskal radu jak to mozna opravit, ale k
vyzkouseni jsem se z casovych duvodu nedostal, hlavne mi nekdo jiny
(mimo konferenci) poradil uplne mod_czech zrusit a ejhle - ono to
funguje - teda alespon pod beznymi prohlizeci
(NN 4.x, aktualni mozilla, IE4,5 apod. sireji jsem to netestoval)

==> priklanim se k vyse uvedenemu doporuceni: nepouzivat mod_czech ani
czacek a mit spravne nastaveno kodovani

Liboru