pomalost LINUXU

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Čtvrtek Únor 22 12:20:24 CET 2001

>Od:      "Miroslav Cipel" <Miroslav_Cipel/Rubena na rubena.cgs.cz> 22.02.2001
11:59:41
>ne nepochopil jste to vy poradne si jeste jednou prectete jak vznikla
tahle
>diskuse a prestante
>placat o distribuovanych sitich s nody a pripojovani z Australie do Afriky
a o
>vyrobcich letadel
>kdyz uzivatelum vadi ze pomalu startuje StarOffice a nefunguje tisk na A5.

Jen strucne: Mne zase vadi uzivatel, ktery neni ochoten si precist manualy,
zoptimalizovat svuj system podle techto moudrych rad a misto toho utraci
cas jinych. Takze si to shrnme:
Mam problem (ne rodinny:-)) a chci jej resit. Spravny postup je tento
1) Ptam se stroju
2) Ptam se knih
3) Az pote, co jsem prosel body 1 a 2 se ptam lidi - jsem ohleduplny ke
svemu okoli a nemarnim zbytecne cas jinych.

Tedy, pak mam dva zakladni druhy uzivatelu
a) Ty, kteri respektuji body 1-3 a chteji se tak i neco naucit.
b) Ty, kteri se nechteji ucit. Tito lide necht se obrati na vyrobce
komerniho sw a plati a plati a plati.

Takze ted se zeptam ja: Uz jste si prosel man hdparm a podival se v jakem
rezimu pracuje vas linux s disky. Prosel jste archiv konference? Oboji -
jak pomaly start StarOffice, tak netisk na A5 bude totiz z 95% problem mezi
zidli a klavesnici. Tech 5% - ale jiste, co kdyby jste zaslal nejaky ten
report na buqtraq?

Hezky den
Michal Vymazal