Presmerovani konzole

Čtvrtek Únor 22 13:41:47 CET 2001

On Thu, Feb 22, 2001 at 01:25:56PM +0100, pkucera na mh.vri.cz wrote:
> Dobry den,
>
> 	prosim Vas, nevim, jestli to tu uz nekdy neslo, ale bohuzel se mi nic
> takoveho nepodarilo najit. Chtel bych se zeptat, zda jde, popr. jak, presmerovat
> konzolu treba do xtermu, popr. na jinou konzolu na jinem pocitaci. Jedna se mi
> o to, ze na jednom pocitaci mam spusteny nejaky program, ktery vypisuje cosi na
> obrazovku a chtel bych to sledovat z vice ruznych mist.

Ak potrebujete len sledovat co vypisyje ten program mozete vsetok vystup
presmerovat do suboru a potom pouzit tail -f subor na prezeranie co sa tam
doplnilo.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...