RedHat7

Libor Pavlik libor.pavlik na etnetera.cz
Čtvrtek Únor 22 13:48:15 CET 2001

Marcel Kolaja wrote:

> No já jsem přešel z Red Hat 6.2cz na Debian GNU/Linux 2.2 Potato a jsem
> naprosto spokojen. no flame :-)

ja presel z RH 6.2 CZ na 7.0 CZ bez problemu - tedy prechod=kompletni
reinstalace :)

potato sem chtel take vyzkouset, ale boot z cedecka se zasek na SCSI
radici a nemel sem cas ani naladu rozebirat komp a odpojovat kvuli
instalaci radic ani zkouset cokoliv jinyho

jinak na Debianu (Potato) delam v praci (pres X consoli) a nestezuju si
:)
ale to uz je o znalostech spravce, ne mych

Liboru