Problem s napalovackou

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Únor 22 14:20:17 CET 2001

On Thu, Feb 22, 2001 at 09:25:01AM +0100, Jan Bernatik wrote:
> [...]
Ja tez,

> tahle mitsumka -dao urcite neumi, v tom asi bude problem

Jen mala poznamka: Pokud mechaniku zkousis, tzn. nejsi si jisty jestli pojede
nebo ne, proc to delas tak slozite? proste pres dd if=image of=/dev/scd0 ti to
nejede?
  Pokud ano, zamysli se nad vsema parametrama, jestli jsou __opravdu__ nutne.

Hezky zbytek dne.

  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz