RedHat7

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Únor 22 14:53:12 CET 2001

Dobry den,

Martin Lebeda napsal(a):

> Premyslim o tom stejnem, ale mam s toho trochu strach. Je nekde popsano co
> potom bude jinak, nejake FAQ, nebo RHtoDebian.howto, popisujici rozdily
> distribuci?

myslim, ze existuje v podstate jen velmi malo skutecne dulezitych
rozdilu. Podstatny rozdil je v tom, ze je pouzit jiny manazer
balicku (rpm vs. dpkg, kde to dpkg ma ruzne nadstavby, apt, dselect
apod.). Mozna by vas mohly prekvapit nektere drobne rozdily v
adresarove strukture (ale nejedna se o nejake velke zbesilosti,
napr. RH: /etc/rc.d/init.d vs. Deb: /etc/init.d).

Na co by asi bylo dobre upozornit, abyste se vyhnul zklamani:
Debian casto pouziva starsi, avsak odzkousene balicky, naproti
tomu RH se snazi o to, aby v distribuci byly co nejnovejsi verze,
ktere pripadne pomuze dotahnout do pouzitelnejsi podoby.

Me to napr. ve vetsine pripadu celkem vyhovuje, nekdy ale musim
kompilovat ze zdrojaku (jako napr. OpenLDAP 2.0.7), pro X4.0.2
jsem si musel upgradnout na testovaci verzi, tedy woody-ho, ktera
je IMHO jeste ve stavu hodne testovacim...

Takze asi tak...

Zrejme by se toho dalo vysledovat vice, tohle tak nejak vyplyva z
mych nynejsich dispozici :-)

> Martin

Zdravi
Honza Marek