XServer pristupny pro ruzne uzivatele

Martin Spirk spirk na kla.pvt.cz
Čtvrtek Únor 22 15:11:39 CET 2001

Dne čt 22. únor 2001 20:34 jste napsal(a):

> xhost +

Jen doplnim jedno varovani, konkretne problem KDE2. Nevim jestli je to moje
chyba nebo obecna, ale pokud mam pustene KDE-2, v terminalu udelam su a
pustim nejakou KDE-2 aplikaci, tak se root stane vlastnikem nejakych souboru
v $KDEHOME a to tak ze nemam pravo je ani cist, takze dalsi aplikace pak
nemohou cist sve konfigurace a nektere z nich potom padaji (napr. Ovladaci
centrum).

				Martin