pomalost LINUXU

Gilhad gilhad na iname.com
Čtvrtek Únor 22 18:31:13 CET 2001

Květoslav Kocek wrote:
> Pracujete asi ve firme s mladym personalem. Myslite, ze se da
> donutit 40-leta ucetni aby se ucila? A jeste neco, co bude
> vyuzivat
> jenom parkart v zivote? Mladi budiz. Ti by se jeste dali
> donutit, ale
> starsi zamestnanci, kteri si odpracuji sve a jdou domu asi ne...
> --

No, ja jsem pracoval ve firme s (tesne pred/po) duchodkynemi, ktere o
pocitaci nevedely lautr nic. Presto na nem delaly vse co bylo potreba.
Pouzivaly mraky DOSovych programu, utilit a systemovych prikazu. Jen o
tom nevedely. Jely proste prstem po papire a co tam bylo, to udelaly.
Prechod na Linux by spocival "pouze" v prepsani tech jejich papiru.
(Preprogramovani uzivatelu...) Celkem bych se vsadil, ze by si toho
polovina z nich ani nevsimla ;-)

Ale pravda, 40-ti lete, tam by mohl byt problem ponekud vetsi ... Na
druhou stranu, sahnout jim na plat - to by molo fungovat (fuj - to jsem
na ne hnusny ...)
--
Zdravi
    Gilhad