CSTEX

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Únor 22 20:02:41 CET 2001

On Thu, Feb 22, 2001 at 07:26:23PM +0100, Jiri Syrovy wrote:
> Dobrý den,
>
> mám několik otázek ohledně TeX pod linuxem
> Jak na češtinu v (La) TeXu pod Linuxem ????

Pres klavesy. Implicitne v iso-8859-2, k prekodovavani muzete
pouzit treba cstocs.

> Kam se ukládají .sty ???

man tex - viz TEXINPUTS

> Není pod linuxem něco jako mnu pod DOSem (prece jen je to trochu rychlejsi)???

Bud muzete pouzit LyX jako front-end (a zdrojak doupravit rucne),
nebo (bajecne) se naucit s AucTeX modem Emacsu. V podstate
to umi to, co MNU, v dost oblastech vic. AucTeX si musite stahnout
(ve standartni distribuci neni) a po instalaci do .emacs pridate

   (require 'tex-site)

Pekny den
--
Vaclav Stepan