vadny superblock e2fs

Milan Pikula - WWW www na banan.napri.sk
Čtvrtek Únor 22 22:20:45 CET 2001

On 22 Feb 2001, Jaroslav Lukesh wrote:

W>To se po tom e2salvage ma spustit fsck? Ja z dokumentace mam pocit, ze
W>vsechyn zmeny si dela do pameti.
W>Ale fakt je, ze dokumentace je ponekud stroha ;-)

NIE, ziadne fsck. len to spustit, na konci sa opyta, ci moze zapisat zmeny.

radsej by som to ale robil na zalohe particie bokom - nie na tom poslednom
disku - vazne ho to Dokasle. vzniknuty imidz primountovat read-only.

to nie je dokumentacia a to nie je nejaka dokoncena alebo releasnuta vec
- hodil som to tam na web len kvoli tomuto problemu, zatial to urcite sirit
nechceme.

W>Zdravi J. Lukesh

	-//-

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk