Jak na router?

Lukas Cirkva L.Cirkva na sh.cvut.cz
Pátek Únor 23 08:05:38 CET 2001

    Proc ta zbytecna ironie? Napsal jsem konkretni problem ke kteremu
potrebuji teoreticke moznosti reseni a prakticke nasmerovani. Vse nastuduji
sam, ale je problem neco studovat, kdyz se skoly/skoleni nemam teoreticke
znalosti a tedy nevim kudy se mam nasmerovat.
    Vzdy je tu moznost reseni pomoci penez ci prace, ale to bych prisel o
nove znalosti v linuxu, ktere bych mohl dale predavat, o to mi jde
predevsim.
    Proto zadam verejne o radu, priste mohu poradit zase ja nekomu jinemu.

Lukas Cirkva