pomalost LINUXU

Pátek Únor 23 08:49:29 CET 2001

> Pracujete asi ve firme s mladym personalem. Myslite, ze se da
> donutit 40-leta ucetni aby se ucila? A jeste neco, co bude
> vyuzivat
> jenom parkart v zivote? Mladi budiz. Ti by se jeste dali

	Ano, ma smysl, dokazi to jini, treba i 50-leti, proc ne 40-leta? Ne
nadarmo se uvadelo, ze na zacatku 90. let v USA z urednickych postu
odeslo (resp. bylo vyhozeno) cca 70% uredniku diky neprizpusobeni se...

	A je to problem (veliky) kazde instituce, co je mi jako zakaznikovi po
tom, ze napr. zamestnankyne banky je kamarad jenom s faxem a ne mailem,
ze musim dokument vytisknout a odfaxovat misto abych ho poslal mailem?
Problem ma ta organizace, protoze jsem si o ni udelal obrazek takovy
jaky je (a verejne ho distribuuji dale (napovedna napr. Komercni banka,
oddeleni hypotecnich uveru, Brno Kralovo Pole) a verim, ze lidi podobne
smyslejicich bude cim dal vice...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno