Apache 1.3.17 + PHP4 + LDAP.2.0.7

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Únor 23 09:58:22 CET 2001

On 23/02/2001, Marek Caloun wrote:

> Nainstalovat jsem Apache s podporou PHP4 a LDAP a Mysql
>
> Kdyz dam ./apachectl configtest tak mi to zahlasi nasledujici chybu:
>
> syntax error on line 242 of /usr/local/apache/conf/httpd.conf: cannot
> load /usr/local/apache/libexec/libphp4.so into server: libldap.so.2:
> cannot open shared object file: neni souborem ani adresarem
>
> Ty soubory tam pritom jsou .........

Pricina je celkem zrejma: PHP se odmitne zavest, protoze nenasel ldap
knihovnu. Jste-li si jist, ze ji tam opravdu mate, zkontrolujte, zda je
umistena tam, kde ji dynamicky linker hleda (tj. v jedne z cest
uvedenych v /etc/ld.so.conf). Pokud ano, zkuste spustit ldconfig -v a
overte si, jestli si na neco nestezuje.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka