RH 4.2 a 2x3c509B-T

Michal Jursa michal na jursa.cz
Pátek Únor 23 10:57:18 CET 2001

> Zdravím,
>
> mám problém s dvěma síťovkama 3COM ETHERLINK III (3c509b-t) na stroji
PENTUIM 120, kde zkouším RH 4.2 (jsem začátečník a jinou verzi na Cd bohužel
nemám). Jde o to že mi systém bere pouze jednu síŤovou kartu a tu druhou
ignoruje. Zkoušel jsem různé varianty které jsem našel v dokumentaci HAW-TO
a na doc.linux.cz  (pevné kofigurace IO a IRQ, conf.modules, lilo), ale nic
nezabralo. Proto prosím, pokud někdo tuto variatu již řešil , prosím o
pomoc....

Pokud bezi ta prvni tak musi zakonite byt schopna naskocit i ta druha.
V /etc/sysconfig/network je souborek ifcfg-eth0, ktery nahazuje tu prvni
sitovku, staci tento souborek zkopirovat na ifcfg-eth1, upravit udaje v nem
a melo byto bezet...:)
Pripadne uprete svoje experimenty k programu ifconfig, ktery prave obsluhuje
nastveni a zapinani a vypinani jednotlivych sitovych karet.

Michal na Jursa.cz