linuxFAQ.cz

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Únor 23 11:22:44 CET 2001

On Fri, 23 Feb 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	IMHO ne kde to vsechno __bude__, ale kde se __dozvim__, kde to
> __opravdu je__...

Hmm, ale aby to nepohorelo na tom, ze se to z tech mist casto ztrati.
Treba je jsem casto odkazovan na sunsite a vime, ze disk toho serveru padl
do /dev/null . To co myslite je vlastne linuxlinks.cz a to podle mne
funguje docela dobre - jenze i tam se mi stava, ze linky jsou nedostupne.

s pozdravem

Petr Vanek
Vanous Petr Vanek  mailto:vanous na penguin.cz
http://www.penguin.cz/~vanous
Debian GNU Linux