OT: Re: pomalost LINUXU

Radek Hnilica radek_hnilica na linuxfan.com
Pátek Únor 23 11:30:57 CET 2001

In article <3A962956.4332F580 na fonet.cz>, janousek na fonet.cz  wrote:

> [...]

Jak jsem jiz jednou psal:
Feel free ro flame mi with RTFM as long as you say me where in TFM to R.

> 	Castecne souhlasim (ale cas = penize, nemam cas = musim platit, mam cas
> = mohu se ucit, je to kazdeho svobodna volba), ale tento argument
> neberu: pointu pribehu a rozreseni poznate take z toho, ze detektivku
> prectete pouze na prvni strance? Nebo si knihu prectete celou? Domnivam
> se, ze je to stejne i s uzivatelskou priruckou nebo manualem...

Problem samostudia a nechat si vec vysvetlit od znalejsiho me tektez
trapi.  Snazim se v praci zavest zpusob, ja se naucim toto a ty zas tohle
a pak si to navzajem vysvetlime.  Zda se mi, ze to zvysuje produktivitu
uceni, zvlaste kdyz si vedeme zapisky.

S tou pointou u detektivky a manualu.  Nekdy k tomu abych pochopil pointu
manualu, musim jej cist vicekrat :).  Zvlaste u nekterych to vicekrat
dosahuje relativne vysokeho cisla. (Detektivky nectu :))

--
Radek Hnilica <Radek_Hnilica at LinuxFan dot COM>