Linux &spol. v cestine?

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Únor 23 11:57:27 CET 2001

Pavel Tyrner wrote:

> Dobry den,
> Prosim o pomoc a radu v nasledujici souvislosti:
> Uvazujeme o nasazeni Linuxu &spol. jako podnikoveho systemu.
> Z tohoto duvodu bychom potrebovali, aby nad Linuxem bezelo:
> nejake graficke prostredi typu xwin
> v ramci tohoto prostredi nejaky kancel. balik typu Office - napr. Star
> Office
> Vzhledem k tomu, ze vetsina obsluhy zna Wokna apod. a ma chabe znalosti
> anglictiny je nutne, aby system s obsluhou komunikoval v cestine.
> Je tohle ceske prani k dispozici, nebo se budem muset spolehnout na M$ :o(?

> [...]
Zdravim.
Problem se StarOffice CZ jsme tu probirali, bohuzel Vam neporadim, kde
je ziskat :-(  Zkuste se obratit na SuSE.
Pokud ale potrebujete poradit ohledne nasazeni Linuxu ve firme, zkuste
kontaktovat nekoho ze Siemens Drasov (clanek v Chip 10/2000). Myslim, ze
radi poradi. Dalsi moznost je obratit se na firmy, co nabizeji sluzby a
aplikace pro Linux (komerce). Mrknete na www.linux.cz - tam je odkaz na
vystavy s Linuxovou tematikou a v tech odkazech i linky na tyto firmy.

BTW - jsem konecne vyresil "odpovidani" do konference   - zlate news a
mozilla (uz nikdy z groupware klienta).

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz