Lide v Ostrave:Was: Re: Lide v Plzni Was (Re: Ochotni lide Was...

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Únor 23 12:57:35 CET 2001

>Je tu nekdo z Plzne, ochotny angazovat se v necem takovem jako jePUK,ale v
> Plzni?
>
> Tj. Ciste nekomercni a pratelskou skupinu kolem Linuxu v Plzni?
>
> Prosim pripadne dobrovolniky o kontakt na soukromy mail, abychom nerusili v
> konferenci.

To je parada!
Kdyby se chtel pridat jeste nekdo z Ostravy, piste mi soukrome! Vytvorme
mistni skupinky a spolupracujme! Tvorme hodnoty!
Dejte vedet, kde se to podarilo, neni to jednoduche, ale funguje to - viz
PUK.

s pozdravem

Petr Vanek
Vanous Petr Vanek  mailto:vanous na penguin.cz
http://www.penguin.cz/~vanous
Debian GNU Linux