ANNOUNCE: Hledam kontaktni osoby (Was: Re: Ochotni lide...)

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Únor 23 13:54:58 CET 2001

protoze ohlasy jsou, muzete se mi prosim ozvat vy, kteri uz jste oslovili
nebo se chystate oslovit linuxaky ve vasem okoli?
mohli bychom dat dohromady seznam kontaktnich osob - zastupcu -
jednotlivych rekneme mest a ten nekde vyvesit (pokud by to slo tak formou
announci na serverech s linuxovou tematikou) at maji moznost se ozvat i
lide kteri nejsou v linux na linux. problem velkych mest mozna bude ve velkem
mnozstvi lidi (doufam), s tim nevim - snad to rozdelit na drobnejsi casti.
protoze v ostrave uz toto probiha, muzu vam pak rict, jak to funguje a jak
to nefunguje.

> ponechme stranou predchozi debatu tykajici se pomalosti linuxu. Rad bych se
> zminil o vyhledani uzivatele linuxu ve Vasem okoli. Existuje (alespon) jedno
> misto, kde se muze uzivatel linuxu zaregistrovat:
> http://www.linuxcounter.org/. Odtud se lze proklikat napr. na
> http://counter.li.org/bycountry/CZ.html, kde je uveden seznam registrovanych
> uzivatelu z Ceske Republiky. Razeno abecedne podle obci.
>
> Btw. jsme az na 38. miste a na Izrael pred nami nam schazi 319 uzivatelu! Za
> nami je Bulharsko, jen o 9. ;-)

obecne trpim takovym neduhem, ze se nerad nekam registruji. ale v ramci
vetsiho seskupeni rad nekoho necham, at se za mne proklika :-))

s pozdravem

Petr Vanek
Vanous Petr Vanek  mailto:vanous na penguin.cz
http://www.penguin.cz/~vanous
Debian GNU Linux