samba a delka nazvu share

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Pátek Únor 23 18:21:44 CET 2001

Zdravim,

v archivu konference jsem nasel podobny dotaz, ale ne uplne to, na co
jsem narazil ted ja. Jde mi o to, ze na Linuxovem serveru se sambou
nemuzu vytvorit share s nazvem delsim nez 13 znaku. To je v poradku ('ne
chyba, ale vlastnost'), nebo mam neco spatne? V dokumentaci ani jinde
jsem na zadne upozorneni na omezeni takove delky nenasel... Chova se to
tak, ze pokud se pokusim browsovat po serveru, tak ty dlouhe shary
vidim, ale nemuzu se k nim pripojit. Dokonce ani v sambalogu pak
nevidim, ze bych se o to pokousel. Muze me nekdo postrcit spravnym
smerem pls? Diky!

samba 2.0.7, kernel 2.2.18, klienti nt a 98

Pavel Urban (urbanp na mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/