Rekompilace kernelu pro 386

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Únor 23 20:15:02 CET 2001

On Fri, Feb 23, 2001 at 05:59:29PM +0100, Zdeněk Sejček wrote:
Ahoj,

> Dobrý den, mám problém s kernelem (2.2.14). Nainstaloval jsem na disk RH6.2
> a disk jsem pak přenesl do 386 8MB. Po rozbalení kernelu na 386 se napíše,
> že nepodporuje broken WP a že mám kernel rekompilovat? Jak to mám panebože
> udělat? Na té 386 už není prostor pro zdrojáky jádra a není tam ani gcc a
> make. Na druhém kompu, kde jsem to instaloval, je vše. Jde to na 386
> překompilovat na 686??

  Pokud si nakonfigurujes kernel podle tvych predstav a pro 386 tak ho muzes
bez obav prelozit i na te 686 a pak ho nalit na tu 386.
  Spise se zamysli nad tim kde muze byt chyba, IMHO distribuce byvaji vetsinou
kompilovany pro 386 bez koprocesoru aby jely vsude (nemas toho RH nahodou pro
686?)

> Děkuji ...
>
> Sejc
Best Regards,
Dave
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz