vypaleni Debian 2.2CZ

daniel.merc na tesmail.cz daniel.merc na tesmail.cz
Sobota Únor 24 01:04:39 CET 2001

On Fri, Feb 23, 2001 at 02:20:40PM +0100, Roman Oswald wrote:
> Dobry den,
> chtel bych vyzkouset distribuci Debian 2.2CZ. V knihkupectvi se bohuzel
> neprodava jako RH, ktery jsem takto koupil a pevnou linku a PC s
> vypalovackou take nevlastnim (bohuzel...) Nevite nekdo o nekom kdo by mi to
> vypalil a za jakou cenu? Ani navim kolik cita tato distribuce cedecek, ale
> slysel jsem ze ji lze nainstalovat v minimalni konfiguraci snad do 200MB,
> coz je na rozdil od RH pohadka. Dekuji za jakykoliv kontakt.

Na www.linux-cd.cz nabizeji:

Distribuce Debian Potato release 2 obsahuje na 4 CD témio 4500
   balíeku, které prošly rokem a pul dlouhým testovacím obdobím, které
   dává jistou záruku stability a bezpeenosti.

   Bezpeeností Debianu se zaobírá oficiální stránka s názvem Security
   Information . Veškeré problémy se stabilitou jednotlivých programu
   mu3/4ete najít na stránce Bug Tracking System.

   Toto vydání obsahuje navíc mo3/4nost bootování poímo z CD bez nutnosti
   vytváoet instalaení diskety.   Instalace probíhá v jednoduché
   anglietini.   Systém sám podporuje eeský jazyk a eeské poeklady
   jednotlivých programu na obdobné úrovni jako u ostatních distribucí.

   Debian Potato release 2 je distribuce vhodná jak pro osobní poeítaee,
   tak i pro servery.

 Cena : 339 Ke s DPH

Mozna se Vam to bude hodit.

Dan