auto stahovanie/posielanie posty via dial-up

David Celjuska dcsoft na dcsoft.sk
Sobota Únor 24 16:31:10 CET 2001

Pozdravujem Martin!

On Sat, 24 Feb 2001, Martin MaD Douda wrote:

> Lokalne Vam pobezi sendmail/qmail/cokoliv, ten si bude ukladat postu
do
> fronty, po pripojeni mu reknete, ze ted je vhodna chvile to rozeslat
> (sendmail -q, killall -ALRM qmail-send).

Super, funguje to. Len maly problem a to ze ako odosielatel je uvedene:
dcsoft na localhost.localdomain namiesto mojej skutocnej adresy.
To by sa sice pre tento pripad asi dalo riesit cez
/etc/HOSTNAME - zadefinovanim hostname pre tento stroj.
Ale chcem odosialat postu aj pre segru a ta ma ine hostove.domenove meno

v e-mailovej adrese ako ja.

Pre priklad: ja mam: ja na debilovina.sk
  a sestra: segra na blbost.sk

Kde to teda zadefinovat?

Vopred dik,
          davy!