irc a maskarada

Peter Popovec popovec na zub.fei.tuke.sk
Sobota Únor 24 19:06:45 CET 2001

In article <20010223183046.D4757 na pasky.ji.cz>,
	pasky na pasky.ji.cz (Petr Baudis) writes:
> Zdravim

> Jine reseni je zeptat se IRC operatoru, pokud ostatni uzivatele IRC za
> vasi maskaradou nedelaji problemy, je mozne ze vam vyhovi a zvysi pro vas
> stroj maximalni pocet pripojeni.

Co tak si spravne  nainstalovat  ident  demona (sluzba auth) ?  Skuste sa
pozriet po oidentd. Ak by  bol problem s timeoutom  pustite oidentd
samostatne (nie cez inetd).

			Peter Popovec