PHP + browscap problem, mierne offtopic

No Comment Group, s.r.o. / Sales Department sales na nocomment.sk
Neděle Únor 25 19:14:36 CET 2001

Zdravim,

prosim o pomoc ... :-) uz mam toho naozaj dost, skusil som cokolvek ale
browscap nie a nie fungovat. Pouzivam 4.0.4pl1 s najnovsim Apachom na Linuxe
aj NT. Cestu k browscap ma spravnu, obsah browscap je tiez spravny
(najnovsia verzia z netu) a get_browser stale vracia FALSE.

pozeral som do zdrojakov, ale moc mudry z toho niesom. Netusi niekto, kedy
vracia uvedena metoda false? (jedine co som vytusil, ze ked to nevie najst
browscap ale videl som tam este niekolko krat return FALSE)...

btw: nastavenie je urcite spravne, lebo uz niekolko krat som to bez
problemov rozbehal na prvy krat ... Dokonca som skusil aj porovnavat php.ini
a na nic som neprisiel.

dik za kazde nakopnutie.

rwi